ترند هایی که با پایان تابستان ۲۰۱۹ از کمد های ما خداحافظی می کنند!

ترند هایی که با پایان تابستان 2019 از کمد های ما خداحافظی می کنند!

با آغاز هر فصل، ترند های زیبا و متنوعی از لباس ها به خیابان ها و ویترین مغازه ها پا می گذارند که می توانند برای دوست داران دنیای مد بسیار وسوسه انگیز نیز باشند. اگرچه همه ی ما دوست داریم تا لباس هایی مطابق با مد روز خریداری کنیم، اما فراموش نکنید که دنیای مد قابل پیش بینی نیست و هیچ تضمینی وجود ندارد که ترند های موفق امروز بتوانند جایگاه خود را برای مدت طولانی در این دنیای پرتلاطم حفظ کنند. پیش بینی می شود با پایان تابستان سال ۲۰۱۹ بسیاری از ترند های موفق که برای مدت زمان طولانی مهمان کمد لباس های ما بوده اند جای خود را به نمونه های جدیدی بدهند که توانسته اند توجه بسیاری از دوست داران دنیای مد را به خود جلب کنند. ما در این مقاله به معرفی پنج ترند جدید از این نمونه ها خواهیم پرداخت.

ترند هایی که با پایان تابستان 2019 از کمد های ما خداحافظی می کنند! (1)

تابستان ۲۰۱۹: خداحافظی با جین های کوتاه و براق، ورود جین های گشاد و بلند اگرچه شلوار های جین تنگ، کوتاه و براق برای مدت زمان بسیار طولانی در دنیای مد محبوب و رایج بودند، اما در چند ماه گذشته روند نزولی استقبال از این دسته از جین ها آغاز شده است. تقریبا همه ما یک یا دو شلوار جین تنگ و براق در کمد لباس های خود داریم. این نشان دهنده ی فراگیر بودن این مدل از شلوار های جین است. با این حال، شلوار های جین گشاد و بلند کم کم جایگاه نمونه های تنگ و براق خود را در ویترین مغازه ها پر خواهند کرد. این مدل از شلوار های جین راسته در دهه ۹۰ میلادی بسیار رایج بوده اند. به نظر می رسد که حرکت رو به عقب دنیای مد توانسته است ذائقه ی ما در انتخاب شلوار های جین را نیز تحت تاثیر قرار دهد!  

ترند هایی که با پایان تابستان 2019 از کمد های ما خداحافظی می کنند! (1)

طرحهای لوکس پابند زنانه در گالری شمرون

خداحافظی با ژاکت های Bomber با ورود ژاکت هایی با جیب های بزرگ و کاربردی! ژاکت های Bomber نیز یکی از رایج ترین و شاید محبوب ترین انتخاب ها در میان افراد به ویژه مشهور در دنیای هالیوود بود. اگر کمد لباس های خود را بررسی کنید، بدون شک نمونه ی مشابهی از این ژاکت ها را پیدا خواهید کرد. حال با ورود موج جدیدی از مدل ها و ترند ها در سال ۲۰۱۹، ژآکت های Bomber جای خود را به ژاکت هایی بلند، گشاد و با جیب های بزرگ و کاربردی می دهند. این ژاکت ها با جنس های مختلف، از جمله چرم و کتان به بازار عرضه شده اند و بسیار مورد توجه قرار گرفته اند.

ترند هایی که با پایان تابستان 2019 از کمد های ما خداحافظی می کنند! (1)

خداحافظی با کیف های کراس بادی با ورود کیف هایی با بند شانه ای بله درست است! کیف های شانه ای اگرچه برای مدت زمان کوتاهی از دنیای مد خداحافظی کرده بودند اما قوی تر از پیش در سال ۲۰۱۹ به دنیای مد بازگشته اند. اگرچه کیف های کراس بادی، به باور بسیاری، بسیار محبوب بودند و استفاده از آن ها در طول روز بسیار آسان و راحت بوده است، اما گاهی حتی این فاکتور نمی تواند از ورود موج جدیدی از ترند ها جلوگیری کند.

ترند هایی که با پایان تابستان 2019 از کمد های ما خداحافظی می کنند! (1)

خداحافظی با عینک های آفتابی کوچک با ورود عینک هایی بزرگ با قاب های عجیب سال ۲۰۱۹ بهترین زمان برای خداحافظی با عینک های آفتابی کوچک است. با بررسی دنیای مد متوجه خواهیم شد که تابستان امسال عینک هایی با قاب هایی عجیب و اندازه های بزرگ در راه هستند. این ترند که از دهه های ۷۰ میلادی سرچشمه گرفته است، حضوری قوی ای را در سال ۲۰۱۹ از خود نشان خواهد داد و پیش بینی می شود که بسیار مورد محبوبیت و توجه قرار بگیرد.

جدیدترین طرح های سنجاق سینه در گالری شمرون

ترندهایی-که-در-سال-2019-خداحافظی-میکنند

صندل های چانکی، تکمیل کننده ی استایل تابستانی شما برای تکمیل استایل تابستانی خود، بهتر است صندل های ساده را کنار بگذارید. در تابستان امسال، صندل های چانکی، با ابعاد بزرگ و راحتی فوق العاده ی خود ترند خواهند بود. صندل هایی که می توان حتی از آن ها به عنوان کفش های ورزشی برای پیاده روی های طولانی مدت در کنار ساحل نیز استفاده کرد.      

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی را وارد نمایید :