بازگشت سنجاق سینه ها به دنیای مد

بازگشت سنجاق سینه ها به دنیای مد

برای مدت زمان طولانی، سنجاق سینه ها به عنوان زیورآلاتی محبوب در میان افراد مسن جامعه شناخته می شدند. تصویر یک مادربزرگ مهربان به همراه گل سینه ای شیک بر روی لباسش دور از ذهن نیست. اما دنیای مد همواره در حال تغییر است و این بار سنجاق سینه ها با طرح هایی متنوع و بسیار جذاب به دنیای مد بازگشته اند تا تغییری بزرگ ایجاد کنند. از نظر تاریخی، گل سینه ها به عنوان شاخه ای از زیورآلات تزئینی شناخته می شدند که برای بسته نگه داشتن لباس ها و یا شال سر مورد استفاده قرار می گرفتند. اولین گل سینه های کشف شده متعلق به عصر برنز هستند. گل سینه ها در گذشته معمولا از جنس فلز های با ارزش و گران قیمتی همچون طلا، مس و نقره ساخته می شدند و شاید به همین دلیل است که در آن دوران، بسیاری سنجاق سینه ها را به عنوان نماد و زیورآلاتی مخصوص قشر مرفه جامعه می دانستند. اما خوشبختانه در سال های ۱۹۲۰ میلادی این روند تغییری چشمگیر داشت و سنجاق سینه ها توانستند راه خود را به دنیای مد باز کنند ومخاطبان بیشتری را هدف قرار دهند.

بازگشت سنجاق سینه ها به دنیای مد

در دنیای مد امروزی، خرید گل سینه می تواند یک انتخاب بسیار هوشمندانه برای ارتقای استایل و ظاهر شما باشد. خوشبختانه دنیای بسیار متنوع و گسترده ی سنجاق سینه ها، خرید گل سینه  و استفاده از آن را محدود به مهمانی ها  و دورهمی های بسیار رسمی نمی کند و شما می توانید با اهداف مختلف، یعنی به عنوان مثال برای استایل روزانه ی خود در محل کارتان یا برای شرکت در یک مهمانی و یا حتی برای رساندن یک پیام مهم در سطح جامعه از آن ها استفاده کنید. خرید گل سینه، اقدامی مفید در راستای ارتقای سبک و استایل شما در دنیای مد امروز، انتخاب و خرید سنجاق سینه امری راحت و لذت بخش است، چرا که دنیای متنوعی از گل سینه ها با طرح ها و اندازه های مختلف انتخاب و استفاده از این زیورآلات جذاب را آسان و لذت بخش کرده است. طراحان و برند های بسیار مطرحی در سرتاسر دنیا تلاش کرده اند تا با معرفی طرح هایی مدرن و همچنین کارآمد، تصویر قدیمی گل سینه ها در ذهن افراد را تغییر دهند و علاقه مندان به دنیای مد را به استفاده از گل سینه ها تشویق کنند. از سوی دیگر، دنیای متنوع این نوع از زیورآلات امکان خرید و استفاده از آن ها را برای قشر های مختلف جامعه با بودجه های متفاوت فراهم آورده است و همین امر خرید گل سینه را به یک انتخاب ارزان و ساده اما بسیار تاثیر گذار بر روی استایل و ظاهر فرد، تبدیل کرده است. اما چرا باید گل سینه ها را به جعبه ی زیورآلات و همچنین زندگی روزانه ی خود وارد کنیم؟ یک گل سینه می تواند تاثیر بسیار زیادی بر روی استایل و ظاهر شما داشته باشد. با کمک یک گل سینه شما دیگر نیازی به خرید لباس های جدید برای شرکت در مهمانی ها و دورهمی های رسمی و اداری خود ندارید. کافی است لباسی قدیمی را از کمد لباس های خود انتخاب کنید و با کمک یک گل سینه، آن را به یک لباس جدید و شیک تبدیل کنید. این کار علاوه بر آنکه به شما استایلی شیک و متفاوت می بخشد، به شما کمک می کند تا رد پایی از شخصیت و علایق خود را در ظاهرتان نیز پنهان کنید. از آنجایی که خرید سنجاق سینه ارتباط مستقیمی با سلایق و علایق شما دارد، استفاده از گل سینه ی محبوبتان، مانند استفاده از هر زیورآلات دیگری، می تواند نکاتی را در مورد سلیقه و خطر فکری شما را در اختیار اطرافیانتان قرار دهد. در کنار موارد فوق، استفاده از گل سینه می تواند شما را به فردی با استایل خاص تبدیل کند که می تواند به راحتی توجه افراد را به خود جلب کند.

بروزترین ترند های گل سینه در گالری شمرون

بازگشت سنجاق سینه ها به دنیای مد

خرید گل سینه و استفاده از آن بر روی لباس هایی با رنگ های تیره تر، از جمله مهم ترین توصیه ی متخصصان دنیای مد در خصوص استفاده از گل سینه ها است. لباس های تیره می توانند پس زمینه ی بسیار خوبی را برای درخشش بیشتر زیورآلات شما فراهم آورند و توجه بیشتری را به سوی آن ها جلب کنند. با این حال اگر علاقه ای به استفاده از گردنبند های بزرگ، گوشواره و سایر زیورآلات ندارید، می توانید به راحتی با خرید یک گل سینه ی شیک و استفاده از آن، با استایلی خاص و جذاب ظاهر شوید. سنجاق سینه ها در میان افراد معروف و مشهور اگرچه سنجاق سینه ها امروزه راه خود را به دنیای مد باز کرده اند اما همچنان از جمله محبوب ترین زیورآلات در میان افراد مرفه و معروف جامعه هستند. خاندان سلطنتی انگلستان یکی از بزرگترین طرفداران گل سینه ها هستند. به عنوان مثال، ملکه ی انگلستان در خلال سخنرانی خود در روز کریسمس، گل سینه ی زیبایی را بر روی لباس خود داشت که توجه بسیاری را به خود جلب کرد. این گل سینه که در واقع هدیه ای از طرف همسر ملکه به او بود، به شکل هنرمندانه ای با کمک طلا، الماس و یاقوت قرمز تزئین شده است. ملکه برای گسترش پیام عشق و محبت و همچنین وفاداری خود به همسرش این گل سینه ی زیبا را در خلال سخنرانی روز کریسمس خود پوشیده بود.

بازگشت سنجاق سینه ها به دنیای مد

اما خرید سنجاق سینه و استفاده از آن ها در میان بسیاری از افراد مشهور، مانند ستارگان دنیای سینما و تلویزیون و همچنین افراد فعال در عرصه ی سیاست در سرتاسر دنیا نیز از محبوبیت بالایی برخوردار است. در میان خوانندگان معروف، ریحانا یکی از بزرگترین طرفداران گل سینه های بزرگ است و حتی گاهی بر روی کلاه خود نیز از آن ها استفاده می کند. سلیقه ی این خواننده در انتخاب گل سینه ها بسیار مورد توجه است و همواره گل سینه های خاصی که این خواننده انتخاب می کند، متخصصان و منتقدان دنیای مد و همچنین مجلات و وب سایت های مرتبط با دنیای مد و هنر را به وجد می آورد. افراد مشهور دیگری همچون میشل اوباما، کیت میدلتون، هلن میرِن، بلیک لیولی و بیانسه نیز از جمله طرفداران بزرگ گل سینه ها به شمار می روند که با انتخاب های  بسیار زیبا و جذابی در فرش قرمز ها و مراسم عمومی ظاهر شده و به زیبایی درخشیده اند.

بروزترین طرح های با کریستال اتریش و روکش طلا و رادیوم در گالری شمرون

بازگشت سنجاق سینه ها به دنیای مد

خرید گل سینه: طرح های بسیار محبوب و معروف برند های روز دنیا با موفقیت بسیار چشم گیر گل سینه ها در دنیای مد، بسیاری از برند های مطرح در دنیا اقدام به سرمایه گذاری و طراحی گل سینه هایی جذاب و متنوع کرده اند تا بتوانند مخاطبان و طرفداران خود در دنیای مد را راضی نگه دارند. در میان تمام طرح های ارائه شده، برند بالنسیاگا توانسته است با ارائه ی گل سینه هایی بسیار متفاوت و جذاب، گوی سبقت را برباید و به یکی از مطرح ترین برند ها در زمینه ی ارائه ی گل سینه هایی خاص و جذاب تبدیل شود. البته در این میان سایر برند ها، مانند گوچی و زارا در رقابت تنگاتنگی با برند بالنسیاگا قرار دارند. حضور این برند ها و طرح های ارائه شده توسط آن ها، انتخاب و خرید اینترنتی سنجاق سینه را به امری آسان برای افراد با سلیقه ها و بودجه های متفاوت تبدیل کرده است. با توجه به محبوبیت روزافزون این خانواده از زیورآلات، پیش بینی می شود در سال ۲۰۱۹ میلادی نیز شاهد حضور پرقدرت گل سینه ها در دنیای مد و همچنین ارائه ی طرح های جدید از سوی برند  های مطرح دنیا باشیم.   منبع: گالری شمرون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی را وارد نمایید :