انگشترهای بزرگی که تابستان امسال همه را شگفت زده خواهند کرد!

اگر کلکسیون زیورآلات و نمونه های جدیدی از انگشترها و گردنبند هایی که برای بهار و تابستان ۲۰۱۹ به بازار عرضه شده اند را مرور کرده باشید، بدون شک متوجه حضور زیورآلاتی با اندازه های بزرگ خواهید شد. این دسته از زیورآلات به عنوان ترند محبوب و بسیار پرطرفدار در سال ۲۰۱۹ شناخته می شوند که توانسته اند بسیاری از جنبه های مختلف دنیای مد را تحت تاثیر قرار دهند. بنابراین دیدن انگشترهای بزرگ که بسیار نیز جلب توجه می کنند، دور از انتظار نخواهد بود. انگشترهای بزرگ که بسیاری آن ها را تحت عنوان انگشترهای کوکتل نیز می شناسند، مدت زمان زیادی نیست که به دنیای مد وارد شده اند اما در همین مدت زمان کم توانسته اند توجه بسیار زیادی را به خود جلب کنند. ما نیز در این مقاله تلاش داریم تا با معرفی بهتر انگشترهای بزرگ و کوکتل، شما را با این ترند جذاب و پرطرفدار در سال ۲۰۱۹ آشنا کنیم.

انگشترهای بزرگی که تابستان امسال همه را شگفت زده خواهند کرد!

انگشترهای بزرگ و کوکتل چه خصوصیاتی دارند؟

  انگشترهای بزرگ معمولا با کمک سنگ های قیمتی رنگی و درخشان تزئین می شوند. این بدان سبب است که اندازه ی بزرگ این دسته از انگشترها بستر لازم برای نمایش چنین سنگ های زیبا و قیمتی را فراهم می آورد. انگشترهای کوکتل اصل از سنگ هایی مانند الماس، یاقوت، زمرد و عقیق ساخته شده اند اما به سبب محبوبیت این دسته از انگشترها و تمایل بازار به خرید نمونه های ارزان قیمت تر، امروزه کریستال های شفاف و سایر گزینه های ارزان قیمت مشابه نیز برای ساخت این دسته از زیورآلات مورد استفاده قرار می گیرند. برخی از طراحان به منظور طراحی انگشتر کوکتل از نوعی شیشه ی بسیار پرتراکم استفاده می کنند تا بتوانند زرق و برق سنگ های گران قیمت و خالص را به انگشتر ببخشند. در نتیجه ی امر، این دسته از انگشترهای کوکتل از نظر قیمتی بازه ای میان انگشترهای گران قیمت و انگشترهای ساخته شده با کمک کریستال های رنگی را پوشش می دهند. استفاده از مواد اولیه ی متفاوت سبب شده است تا دوست داران این ترند از انگشترهای خاص بتوانند با هر بودجه ای، انگشتر بزرگ خود را تهیه و از پوشیدن آن لذت ببرند.

انگشترهای بزرگی که تابستان امسال همه را شگفت زده خواهند کرد!

نمونه انگشتر های کوکتل گالری شمرون

  یکی از مهم ترین ویژگی های انگشترهای بزرگ و کوکتل دیده شدن آن ها است. بنابراین هرچه انگشتر شما توجه بیشتری را به خود جلب کند، ارزش بالاتری نیز خواهد داشت. طراحی این دسته از انگشترها نیز به سبب بزرگی اندازه ی آن ها کار دشواری نمی باشد و استفاده از المان های مختلف، در کنار سنگ اصلی، برای تزئین آن ها معمولا راهکاری است که بسیاری از طراحان زیورآلات در پیش می گیرند. این اندازه ی بزرگ امکان ایجاد طرح های هنرمندانه ی جذابی را نیز بر روی انگشتر ها فراهم آورده است.  

به هنگام استفاده از انگشترهای بزرگ به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

  همانطور که پیش تر نیز توضیح داده شد، انگشترهای کوکتل به سبب اندازه ی بزرگ خود می توانند توجه بسیار زیادی را نیز جلب کنند. بنابراین فارغ از شکل آن ها و یا استایل کلی شما، استفاده از آن ها می تواند شما را در مرکز توجه قرار دهد. حال سوال این است: آیا استفاده از انگشترهای بزرگ قانون خاصی دارد؟ پاسخ این است که در ابتدای پیدایش انگشترهای کوکتل، در دهه های ۴۰ تا ۵۰ میلادی، معمولا از این انگشترها برای دست راست استفاده می کردند. دلیل اصلی این انتخاب نیز وجود حلقه ازدواج و یا نامزدی بر روی دست چپ بود، اما این اصل این روزها کمتر مورد توجه قرار گرفته و انگشترهای بزرگ با آزادی بیشتری مورد استفاده قرار می گیرند.

انگشترهای بزرگی که تابستان امسال همه را شگفت زده خواهند کرد!

سال ۲۰۱۹ بهترین زمان برای خرید انگشتر از نوع کوکتل است. از آنجایی که زیورآلات بزرگ یکی از ترندهای محبوب و مطرح در امسال هستند، برندهای بسیار زیادی نیز اقدام به طراحی و ارائه ی طرح های متنوعی از این زیورآلات، از جمله انگشترهای کوکتل کرده اند. بنابراین تنوع بازار و همچنین وجود بازه ی بزرگی از قیمت های مختلف شرایط بسیار ایده آلی را برای دوست داران این دسته از انگشترهای جذاب فراهم آورده است. انتخاب انگشتر کوکتل بستگی مستقیم به سلیقه ی شما دارد اما فراموش نکنید که این انگشترها هرچه بزرگ تر باشند و درخشش سنگ های استفاده شده در ساخت آن ها بیشتر باشد، ارزش بیشتری نیز خواهند داشت.

جدیدترین انگشترهای گالری شمرون

انگشترهای بزرگی که تابستان امسال همه را شگفت زده خواهند کرد!

اصل مهمی که به هنگام استفاده از انگشترهای کوکتل باید مورد توجه قرار بگیرد این است که استفاده از آن ها در کنار سایر انگشترها، به منظور شرکت در مهمانی های رسمی و یا برای داشتن ظاهری کلاسیک، می تواند تاثیر معکوس بر روی ظاهر شما داشته باشد. استفاده از چندین انگشتر در کنار انگشتر کوکتل می تواند دستان شما را شلوغ کند و زیبایی انگشتر بزرگ شما را تحت تاثیر قرار دهد. بسیاری از متخصصان توصیه می کنند که تنها استفاده از یک انگشتر کوکتل کافی است و می تواند زیبایی دستان و استایل شما را به خوبی منتقل کند. اما این اصل برای شرکت در فضاهای غیر رسمی صادق نیست. شما می توانید برای استایل روزانه و یا شرکت در مراسمی غیر رسمی هر تعداد انگشتر کوکتل که دوست دارید را مورد استفاده قرار دهید. اگرچه در چنین شرایطی نیز توصیه می شود که انگشترهایی را انتخاب کنید که از نظر طراحی و رنگ با یکدیگر هم خوانی دارند. ترکیب مناسب رنگ ها با یکدیگر می تواند زیبایی و خاص بودن استایل شما را دو برابر کند.   نکته ی دیگری که به هنگام استفاده از انگشتر های کوکتل باید رعایت شود، ترکیب رنگ آن ها با سایر المان های استفاده شده در استایل و ظاهر شما است. انگشترهای کوکتل اندازه ی بزرگی دارند و بدون شک رنگ سنگ و یا جواهر به کار برده شده در ساخت آن ها نیز به خوبی در ظاهر شما قابل تشخیص خواهد بود. بنابراین به هنگام انتخاب این دسته از انگشترها، باید به لباس و سایر زیورآلاتی که تمایل به استفاده از آن ها را دارید نیز به خوبی دقت کنید. معمولا انتخاب انگشتری با رنگ بندی نزدیک به رنگ لباس، اصلی است که بسیاری مورد توجه قرار می گیرد. ست کردن انگشتر با گوشواره های بزرگ نیز از جمله ترفند های محبوب این روزها در دنیای مد محسوب می شود.    

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی را وارد نمایید :