برای فرم دادن به ابروهای خود از صابون استفاده کنید!

برای فرم دادن به ابروهای خود از صابون استفاده کنید!

با بررسی مدل های آرایشی موجود در بازار، متوجه خواهیم شد که ابروهایی پهن و پر پشت، درست مانند مدل های رایج در دهه های ۹۰ میلادی، بار دیگر بازگشته اند. در این میان، محصولات آرایشی بسیار زیادی جهت افزایش پرپشتی ابروها به بازار عرضه شده اند که می توانند به شما برای داشتن ابروهایی زیبا و مطابق با مد روز کمک کنند. در این میان، بسیاری از استفاده کنندگان از این محصولات، از سایر اثرات جانبی آن ها راضی نیستند و بسیاری معتقدند که این محصولات می توانند سبب چربی پوست شوند و بر روی ظاهر و آرایش آن ها اثری منفی داشته باشند.

در واقع می توان گفت مدل های ابرو در چند سال گذشته به شکل قابل توجهی تغییر کرده اند. کمتر زنی را می توان پیدا کرد که از برداشتن و یا نازک کردن ابروهای خود در دوران نوجوانی احساس پشیمانی نکند. در گذشته بسیاری از دختران و زنان تمایل به نازک کردن ابروهای خود داشتند تا جایی که گاهی حتی ابرویی بر روی صورت باقی نمی ماند!

پرپشت کردن ابرو

برخی دیگر نیز با تاتو کردن ابروهای خود به یک شکل مشخص، از دنیای پر تلاطم تغییر مدل و فرم دادن به ابروها جدا شده و شکلی تقریبا ثابت را برای ابروهای خود انتخاب کرده اند. اما در حال حاضر، دنیای مد تمایل بیشتری دارد تا ظاهر طبیعی هر فرد را ملاک قرار دهد و ترند های آرایشی نیز بر این اصل استوار شدند. مدل های ابرو در سال جاری خیلی شبیه به شکل طبیعی ابروها هستند. مدل هایی که عده ای از آن ها تحت عنوان “ابروهای دست نخورده” یاد می کنند، در واقع ابروهایی پهن هستند که شکل طبیعی اولیه ی خود را حفظ کرده اند.

فرم دادن به ابرو
مدل هایی که عده ای از آن ها تحت عنوان “ابروهای دست نخورده” یاد می کنند، در واقع ابروهایی پهن هستند که شکل طبیعی اولیه ی خود را حفظ کرده اند.

“ابروهای دست نخورده” مدلی ساده است و از آنجایی که بر اساس شکل طبیعی ابروهای هر فرد شکل می گیرند، معمولا با فرم کلی صورت افراد در تناسب کامل قرار دارند. با این حال، شانه کردن و مرتبط کردن ابروها، که چالشی همیشگی است، با رواج “ابروهای دست نخورده” در دنیای مد به یک مشکل تقریبا جدی تبدیل شده است. راه حل های بسیار زیادی برای فرم دادن به ابروها در طول روز وجود دارد.

محصولات آرایشی و بهداشتی زیادی هستند که مانند ژل ابرو عمل کرده و در طول روز می توانند ابروهای شما را به بهترین و مرتب ترین حالت خود نگه دارند. با این حال استفاده از این محصولات، در طولانی مدت، می تواند خسارات جبران ناپذیری را به ابرو و پوست صورت شما وارد کند.

حالت دادن به ابرو

از سویی دیگر، استفاده از این محصولات برای افرادی که پوستی حساس دارند، توصیه نمی شود و در بسیاری از مواقع به واسطه ی حساسیت های پوستی حتی عملی نیست. استفاده از این محصولات در دراز مدت می تواند سبب چرب تر شدن پوست و کاهش کیفیت آرایش شما شوند. راه حل بهتر و کم ضررتر برای مرتب کردن و فرم دادن به ابروها، روش صابون است.

شاید به همین دلیل باشد که بسیاری از متخصصان آرایش در سرتاسر دنیا “روش صابون” را برای این منظور پیشنهاد می کنند. به قلم مقاله تنظیم شده در وبسایت Life Hacker با کمک روش صابون، شما نه تنها می توانید به رشد و پرپشت شدن ابروهای خود کمک کنید، بلکه می توانید ابروهای خود را مرتب کرده و جهت خواب موهای آن ها را نیز منظم کنید.

برای فرم دادن به ابروهای خود در خانه و به صورت روزانه، تمام چیزی که لازم دارید کمی صابون و یک قلم موی مرطوب مخصوص ابرو است. با کمک این دو مورد که به سادگی هم در هر خانه ای پیدا می شوند، شما می توانید در تمام طول روز ضمن داشتن ابروهایی پرپشت، شکل ظاهری بدون نقص و زیبای آن ها را نیز به راحتی حفظ کنید.

فرم دادن به ابرو با صابون
راه حل بهتر و کم ضررتر برای مرتب کردن و فرم دادن به ابروها، روش صابون است.

برای فرم دادن به ابروهای خود، در ابتدا صورت خود را به خوبی با مواد پاک کننده ی آرایشی بشویید و خشک کنید. سپس به سراغ یک قلم موی ابروی تمیز بروید و آن را کمی مرطوب کنید. توجه کنید که میزان رطوبت قلم مو نباید زیاد باشد، چرا که در این صورت صابون بسیار رقیق می شوند و استفاده از آن بر روی ابروها به کاری سخت و دشوار تبدیل می شود.

از سویی دیگر، قلم مو نباید خیلی خشک باشد، چرا که رطوبت کافی برای امولسیون صابون در این شرایط فراهم نمی شود. پس از مرطوب کردن قلم مو آن را بر روی یک قطعه صابون جامد بکشید تا جایی که صابون به صورت یکنواخت تمام سطح قلم مو را پوشش دهد. شما برای این کار می توانید از صابون های آرایشی استفاده کنید. از این قلم موی آغشته به صابون برای شانه کردن ابروهای خود استفاده کرده و  موهای ابرو را به سمت بالا و خارج از ابرو هدایت کنید.

ارایش ابرو

اجازه دهید که صابون بر روی ابروهای شما خشک شود. پس از خشک شدن صابون، متوجه خواهید شد که بخش هایی از ابرو نیاز به تمیز کردن دارند. معمولا این اتفاق در لبه های ابرو می افتد، جایی که ممکن است دانه های سفید صابون پس از خشک شدن به چشم بخورند. برای این کار می توانید از یک دستمال مرطوب آرایشی و یا پنبه ی مرطوب استفاده کنید. به آرامی اطراف ابروهای خود را از باقی مانده های صابون تمیز کنید.

حالت دادن به ابرو با صابون

جدید ترین ماسک و کش مو های ترند سال ۲۰۲۱ در گالری شمرون:

قابل شستشوی مکرر ، تنفس آسان در طولانی مدت ، دو لایه پارچه پلی استر پنبه

روش صابون، روشی راحت است که شما می توانید در خانه و به راحتی با کمک یک صابون گلیسیرین شفاف، و یک ظرف کوچک آب، از آن بهره مند شوید. مراحل روش صابون عبارت است از: صورت خود را از هرگونه آرایشی پاک کنید. سپس ابروهای خود را با برس ابرو مرتب شانه کنید. یک قلم مو را بردارید و کمی در آب آن را مرطوب کنید و سپس به آرامی آن را بر روی صابون حرکت دهید تا جایی که کف صابون را مشاهده کنید.

موزش نحوه فرم دادن به ابروها با استفاده از صابون

سپس تنها با استفاده از نوک قلم مو، صابون را به متمرکز ترین بخش های ابرو خود بکشید، به عنوان مثال در اطراف قوس ابرو، و به آرامی با کمک این قلم ابروهای خود را شانه کنید.

موزش نحوه فرم دادن به ابروها با استفاده از صابون

پس از آنکه ابروهای خود را حالت دادید، اجازه دهید صابون بر روی ابروهای شما خشک شود، در این میان شما می توانید به آرایش بخش های دیگر صورت خود بپردازید. در صورتی که پس از خشک شدن، لکه های سفیدی را بر روی ابروهای خود مشاهده کردید، به این معناست که از صابون بیش از اندازه استفاده کرده اید.

موزش نحوه فرم دادن به ابروها با استفاده از صابون

می توانید با کمک قلم موی مرطوب، صابون اضافی را از روی ابروهای خود پاک کنید. این روش، مانند بسیاری از تکنیک های موجود در دنیا، می تواند به شما کمک کند تا ابروهایی پرپشت داشته باشید که بتوانند در تمام طول روز شکل ظاهری بدون نقص خود را حفظ کنند.

موزش نحوه فرم دادن به ابروها با استفاده از صابون

وجود تکه های صابون بر روی بخش های میانی ابرو پس از خشک شدن آن، نشان دهنده ی استفاده ی بیش از حد از صابون است. نگران نباشید، با چند بار تکرار و تمرین این فرایند متوجه مقدار مناسب صابون مورد نیاز برای حالت دادن به ابروهای خود خواهید شد.

تزیینات مو جدید طرح برند در گالری شمرون

در صورتی که پوست صورت شما حساس است، بهتر است از صابون های آرایشی مخصوص استفاده کنید. معمولا بسیاری از برند های آرایشی صابون های جامد با فرمول مناسب برای پوست های حساس را تولید می کنند. در صورتی که از شوینده ی صورت خود راضی هستید نیز می توانید به دنبال صابون جامد از همان برند و کلکسیون باشید تا آسیب های احتمالی ناشی از روش صابون برای فرم دادن به ابروها را به حداقل برسانید.

ابروهای پرپشت و پهن

پس از چندین بار استفاده از روش صابون برای فرم دادن به ابروها و در طول مدت زمان طولانی، ممکن است متوجه شوید که ابروهای شما کمی خشک شده اند. در این صورت استفاده از روغن های طبیعی، مانند روغن نارگیل که علاوه بر نرمی موهای ابرو رشد آن ها را نیز بهبود می بخشد، توصیه می شود. شما می توانید هفته ای یک الی دو بار از روغن های گیاهی برای نرم تر کردن و فرم دادن به ابروهای خود استفاده کنید.

فرم دادن به ابروها با کمک روش صابون یکی از کم خطر ترین، ساده ترین و شاید ارزان ترین گزینه ها باشد. ماندگاری این روش از فرم دادن ابروها بسیار بالاست و ابروهای شما برای مدت زمان طولانی پرپشت و مرتب به نظر خواهند رسید. از آنجایی که خشک شدن صابون بر روی ابروها فرایندی زمان بر هست، بهتر است از شب قبل محلول صابون و آب را برای فرم دادن به ابروهای خود استفاده کنید تا با شروع روز از ابروهایی پرپشت و مرتب احساس رضایت کرده و لذت ببرید.

منابع:
https://lifehacker.com
https://www.popsugar.co.uk
https://www.madaracosmetics.com

   

One thought on “برای فرم دادن به ابروهای خود از صابون استفاده کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی را وارد نمایید :