گوشواره ها و زیورآلات جدید لاک پشتی از برند ماچته

گوشواره ها و زیورآلات جدید لاک پشتی از برند ماچته

اگر نمی توانید پیدا کنید، بسازید. این سخن کوتاه و شیرینی است که از اغلب طراحان جدید مد شنیده ایم. در میان آن ها جنیفر ماچت، موسس برند جواهرسازی ماچته در اتلانتا-جورجیا نیز قرار دارد. او این برند را اوایل امسال تاسیس کرد.طبق جمله ی بالا، آنچه را که او نمی توانست پیدا کند، خیلی خاص به نظر می رسد: یک جفت گوشواره ی لاک پشتی با سایه های قهوه ای و مشکی زیبا. او در مصاحبه ای با مجله ی ووگ اعلام کرد: ” معمولا از زیورآلات استفاده نمی کنم، اما همیشه این حلقه های لاک پشتی را همراه خود دارم. من چیز های خیلی ساده ولی متفاوت را دوست دارم. زمانی که به دنبال زیورآلات لاک پشتی دیگر می گشتم، تنوع زیادی در رنگ و مدل آن ها نمی دیدم و یا اینکه طراحی آن ها زیبا نبود. متوجه شدم که خودم باید دست به کار شوم.”

گوشواره ها و جواهرات لاک پشتی جدید از برند ماچته (4)

در ماه مارس، او کار خود را با ساختن تعداد کمی از این گوشواره ها با استفاده از ماده ی شیمایی استات براق، که در مغازه های دست دوم فروشی نیز پیدا می شود، آغاز کرد. او این گوشواره ها را به صورت آنلاین و بر روی سایت اِتسی فروخت. او خیلی زود طرفداران بسیار زیادی پیدا کرد. پس از آن، او شروع به گشتن به دنبال محل مناسبی برای تاسیس کارخانه و برند خود کرد. پس از گذشت هفت ماه، خیلی سریع مجموعه ی او متنوع تر شد.

گوشواره ها و جواهرات لاک پشتی جدید از برند ماچته (2)
گوشواره ها و جواهرات لاک پشتی جدید از برند ماچته

در مجموعه ی او گوشواره هایی با طیف های متنوعی از رنگ های قهوه ای کلاسیک تا سبز نعنایی و یا صدفی عاجی را می تواند دید. برخی از گوشواره های او اسامی خاص خودشان را دارند. به عنوان مثال کِلِر، یک حلقه ی بزرگ سبک وزن است. معروف ترین گوشواره ی مجموعه ی وی، کیت است که شامل حلقه هایی با سایز ها و ضخامت های متفاوت است. همچنین گوشواره های حلقه ای مربع شکل او در میان سایر گوشواره های این مجموعه از پرطرفدار ترین ها هستند. برند ماچته همچنین  گل سر های لاک پشتی نیز تولید می کند. این اواخر او حلقه های فلزی طلایی و نقره ای را نیز به این مجموعه اضافه کرده است.

طرحهای لوکس گوشواره های زنانه طرح لاک پشتی در گالری شمرون

گوشواره ها و جواهرات لاک پشتی جدید از برند ماچته (3)
گوشواره ها و جواهرات لاک پشتی جدید از برند ماچته

  ممکن است تورتوشل یک ماده ی زیبا و کلاسیک باشد اما کمی برای ساخت جواهرات غیر معمول است. باید به خاطر داشته باشید که محیط نیز می تواند تاثیر خیلی زیادی بر روی جواهر و کیفیت و محبوبیت آن داشته باشد. در حالی که بعضی از طراحان ممکن است از مواد سنتز شده ی پتروشیمی استفاده کنند، ماچت از سلولز استات ایتالیایی استفاده می کند.سلولوز ماده ای طبیعی و تجدید پذیر است. این ماده از استخراج فیبر های سلولزی از کتان و شیره ی درخت بدست می آید. این فیبر های دارای شفافیت هستند و به راحتی رنگ گرفته و به شکل های مختلف در می آیند. تمام جواهرات ماچته، در ابتدا تکه های ضخیمی (بلوک هایی) از استات هستند که سپس به قطعات کوچکتر تقسیم شده و رنگ شده و به شکل ها و مدل های مختلف در می آیند. ماچت در این خصوص توضیح می دهد: ” هر رنگ به طور جداگانه درست می شود. به همین دلیل شما می توانید هر بلوک از استات ها را به تنهایی وارد چرخه ی تولید کنید، سپس می توانید رنگ ها را با هم مخلوط کرده تا سایه های  مختلف را به وجود آورید و به ورقه ها تزریق کنید. این زمان خیلی زیادی می برد، سپس این بلوک ها باید خشک شوند. ما امروزه به مواد اولیه ی بهتری دسترسی داریم. بنابراین می توانیم قطعات ضخیم تری را تولید کنیم. اما این فرایند مثل کار کردن با فلزات نیست که در آن بتوانید همه چیز را ذوب کرده و از اول بسازید. در این کار شما زمان زیادی احتیاج دارید تا این مواد شکل و رنگ و ضخامت خاص خود را بگیرند”.

گوشواره ها و جواهرات لاک پشتی جدید از برند ماچته (1)
گوشواره ها و جواهرات لاک پشتی جدید از برند ماچته

  تجارت در حال رشد ماچت به منزله ی ظهور “مد آرام” برای دوستداران جواهرات است. این شرکت نه تنها جواهراتش را سفارشی و بدون آسیب جدی به محیط زیست می سازد، بلکه این جواهرات خیلی مقرون به صرفه نیز هستند. گوشواره های کِلِر تنها ۴۸ دلار قیمت دارند و حلقه های نازک تر به قیمت ۲۲ دلار به فروش می رسند. با داشتن تنوعی از اندازه ها، شکل ها و ترکیب رنگ ها شما می توانید این محصولات را برای هدایای کریسمس خود سفارش دهید. در این صورت این خوشی را با دوستان خود نیز شریک خواهید بود.  

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی را وارد نمایید :