بررسی گوشواره های ستارگان سینما در مراسم اسکار سال ۲۰۱۸

بررسی گوشواره های ستارگان سینما در مراسم اسکار سال 2018

مراسم اسکار یکی از مهم ترین جشن ها در دنیای سینما است که هر ساله در ماه مارچ در آمریکا برگزار می شود. بسیاری از خبرنگاران و متخصصان دنیای مد، در کنار بازیگران  و علاقه مندان این مراسم را دنبال کرده و تا هفته ها در مورد آن صحبت می کنند. بسیاری از ستاره های سینما نیز در این میان، تمام تلاش خود را می کنند تا با انتخاب بهترین لباس ها و نفیس ترین جواهرات ظاهری شیک و مناسب را برای شرکت مراسم داشته باشند. از آنجایی که راه رفتن بر روی فرش قرمز و قرار گرفتن در مقابل دوربین خبرنگاران می تواند آن ها را با استایل انتخابی شان به همه دنیا معرفی کند و از آن ها شخصیتی تاثیر گذار در دنیای مد بسازد، آن ها در انتخاب لباس و زیورالات خود بسیار دقت می کنند. اسکار امسال نیز، از این قاعده مستثنی نبوده و ستاره های سینما زیورآلات بسیار گران قیمتشان را که اغلب از الماس و طلای بسیار با ارزش ساخته شده بودند و میلیون ها دلار ارزش داشتند، را در زیر نور چراغ های این مراسم به همگان نشان دادند. ما نیز در اینجا گوشواره هایی که در این شب خبر ساز شده و توانسته اند نظر بسیاری از خبرنگاران و طراحان مد را به خود جلب کنند، را بررسی خواهیم کرد. جواهراتی از جنس الماس

جواهرات نیکول کیدمن در مراسم اسکار 2018
جواهرات نیکول کیدمن در مراسم اسکار ۲۰۱۸

اگر اخبار دنیای مد را از ابتدای سال دنبال کرده باشید، حتما می دانید که الماس یکی از انتخاب های بسیار رایج توسط ستارگان سینما برای شرکت در مراسم بزرگی مانند اسکار می باشد. بازیگران بسیار زیادی نیز امسال، با زیورآلات الماس نشان خود بر روی فرش قرمز اسکار راه رفتند و درخشیدند. در این میان، گوشواره های نیکول کیدمن، بازیگر معروف استرالیایی، بسیار خبر ساز شد. گوشواره های این بازیگر با الماس هایی با ارزش ۲۴ قیرات یکی از نفیس ترین زیورآلاتی بود که در این شب به نمایش گذاشته شد. طرح آویز گوشواره های این بازیگر، یکی از طرح های محبوب و پرطرفدار در سال گذشته بود. طراحان معتقد هستند این گوشواره ها موفقیت خود را در امسال نیز ادامه خواهند داد. نیکول کیدمن از یک دستبند الماس نشان نیز در برای شرکت در این مراسم استفاده کرده بود. طراح زیورآلات این بازیگر هری وینستون بود.

آخرین گوشواره های معرفی شده در گالری شمرون

زیور آلات لورا دِرن از برند سواروسکی در مراسم اسکار 2018
زیور آلات اوا دِورانی از برند چان هاردی و لورا دِرن از برند سواروسکی در مراسم اسکار ۲۰۱۸

اما نیکول کیدمن تنها بازیگری نبود که با الماس های زیبای خود بر روی فرش قرمز اسکار امسال راه رفت و توجهات را به خود جلب کرد، اوا دِورانی نیز ستاره ی دیگر سینما بود که با گوشواره های الماس خود از طرح های چان هاردی، در این مراسم به زیبایی درخشید. لورا دِرن، با لباسی از طرح هایCalvin Klein در این مراسم ظاهر شد. این بازیگر گوشواره های آویز از طراحی های برند معروف، سواروسکی را برای شرکت در این مراسم انتخاب کرده بود. این گوشواره های آویز نیز از جنس الماس بوده و با طلای ۱۸ عیار تزیین شده بودند.

زیورآلات اما اِستون در مراسم اسکار 2018
زیورآلات اما اِستون در مراسم اسکار ۲۰۱۸

انتخاب اما اِستون، با انتخاب سایر بازیگران اندکی متفاوت بود. این بازیگر گوشواره هایی با طرح قدیمی از ساخته های Louis Vuitton را برای شرکت در این مراسم انتخاب کرده بود. این انتخاب جالب توانست نظر بسیاری از طراحان و خبرنگاران را به خود جلب کند.      

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی را وارد نمایید :