چگونه زیورآلات و بدلیجات ضد حساسیت خریداری کنیم؟

چگونه زیورآلات شیک و بدلیجاتی ضد حساسیت خریداری کنیم؟

بسیاری از افراد در سرتاسر دنیا پوستی حساس دارند. این افراد در صورت مصرف برخی از مواد غذایی، قرار گرفتن در مجاورت خورشید برای مدت زمان طولانی، در تماس بودن با برخی از مواد شیمیایی موجود در محصولات آرایشی و بهداشتی و حتی استفاده از برخی از زیورآلات، دچار سوزش و خارش و حتی در موارد شدید تر زخم هایی در سطح پوست خود می شوند. در میان تمام موارد فوق، حساسیت به فلزهایی خاص شاید یکی از رایج ترین مشکلات، در زمینه ی خرید بدلیجات و زیورآلات و در سرتاسر دنیا باشد. اما واقعا چه عواملی سبب ایجاد چنین حساسیت های پوستی ای می شود؟ افرادی که دارای پوست های حساس هستند به هنگام خرید بدلیجات و زیورآلات باید به چه نکاتی دقت کنند؟ زیورآلات مناسب برای افرادی که نسبت به یک فلز خاص آلرژی دارند، چه خصوصیاتی باید داشته باشد؟ و در نهایت، چگونه می توانیم از زیورآلاتی که به آن ها حساسیت داریم استفاده کنیم؟ ما در این مقاله به تمامی این پرسش ها پاسخ خواهیم داد.

چگونه زیورآلات شیک و بدلیجاتی ضد حساسیت خریداری کنیم؟

حساسیت های پوستی و استفاده از بدلیجات حساسیت به فلز نیکل، یکی از رایج ترین انواع حساسیت های پوستی است و به طور میانگین ۵ تا ۱۰ درصد از ساکنین بخش های صنعتی جهان از چنین حساسیتی رنج می برند. این حساسیت خود را به صورت خارش و ورم بخش هایی از پوست نشان می دهد. بر طبق آخرین یافته های دانشمندان، این حساسیت می تواند در هر زمانی از عمر یک انسان به وجود بیاید و منشا آن زندگی کردن در مناطقی است که تراکم تراکم فلز نیکل بالا باشد. نیکل فلزی است که برای ساخت بسیاری از زیورآلات ارزان قیمت از آن استفاده می شود. این فلز به طور معمول با سایر فلز ها ترکیب شده تا آلیاژ هایی مقاوم و مناسب برای صنعت زیورآلات را تشکیل دهند. این فلز تنها در زیورآلات حضور ندارد بلکه در بسیاری از وسایل که در طول روز با آن ها سروکار داریم، از جمله سکه ها، میخ، گیره ی کاغذ و زیپ لباس و کیف نیز از آن استفاده شده است. علایم حساسیت به این فلز می تواند به طور گسترده در سطح پوست شما و یا به صورت منطقه ای و تنها در بخش هایی که در تماس مستقیم با این فلز بوده است، بروز کند. در گاهی مواقع این حساسیت می تواند به یک بیماری مزمن خطرناک تبدیل شود. راهکارهایی برای رفع حساسیت پوستی به زیورآلات شاید خودداری از خرید بدلیجات و زیورآلات با درصد بالای نیکل یکی از راحت ترین راهکارها برای جلوگیری از بروز حساسیت های پوستی ناشی از تماس با فلز نیکل باشد، اما تنها راهکار نیست. ممکن است شما نیز گردنبند بسیار زیبایی را از مادربزرگ خود به یادگار داشته باشید، اما به خاطر حساسیت های پوستی هیچ گاه نتوانید از آن استفاده کنید. در چنین مواقعی، راه حل هایی جالب و کاربردی وجود دارند تا به شما در استفاده از زیورآلات دلخواهتان کمک کند. شما می تواند با استفاده از روکش های پلاستیک و یا استیل ضد زنگ، روکشی در قسمت داخلی زیورآلات خود ایجاد کنید از تماس مستقیم پوست با نیکل موجود در گردنبند و یا دستبند خود، جلوگیری کنید. استفاده از لاک ناخن بی رنگ و ایجاد روکشی در قسمت داخلی زیورآلات نیز از دیگر راهکار های خانگی ساده و ارزانی است که به شما در پوشیدن زیورآلات مورد علاقه تان کمک می کند. استفاده از کرم های مرطوب کننده بر روی پوست قبل از پوشیدن زیورآلات نیز می تواند به شما در جلوگیری از ایجاد حساسیت های پوستی کمک کند.

چگونه زیورآلات شیک و بدلیجاتی ضد حساسیت خریداری کنیم؟

نکاتی که به هنگام خرید بدلیجات و زیورآلات ضد حساسیت باید بدانید! خرید بدلیجات و زیورآلات به ویژه ی در دنیای مد امروزی، از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. زیورآلات می توانند به راحتی ظاهر شما را ارتقا دهند. با در نظر گرفتن حساسیت های پوستی و خطراتی که ممکن است سلامتی شما را تهدید کند، به هنگام خرید بدلیجات و زیورآلات، باید به خوبی در خصوص مواد سازنده ی آن ها، کیفیت آن ها و همچنین شرایط پوستی خود اطلاعات کسب کنید. طلا و استیل از جمله فلز های ضد حساسیت هستند. این بدان سبب است که بدلیجات و زیورآلاتی که از استیل و یا طلا ساخته می شوند، درصد کمتری از سایر آلیاژهای حساسیت زا را در ترکیب خود دارند. به همین سبب است که خرید بدلیجات و زیورآلاتی از جنس طلا و یا استیل یکی از اولین توصیه ی متخصصان به افرادی است که از حساسیت های پوستی رنج می برند. توجه داشته باشید که به هنگام خرید بدلیجات و زیورآلات حتما از طلایی با عیار بالا (معمولا عیار ۱۴ به بالا) استفاده کنید. هرچه عیار طلا بالاتر باشد میزان طلای استفاده شده در آن به نسبت سایر آلیاژ ها نیز بالاتر است و این امر به جلوگیری از بروز حساسیت های پوستی بسیار کمک می کند. اگر عیار طلا از ۱۴ کمتر باشد به این معناست که نیمی از قطعه ی مورد انتخاب شما از آلیاژ هایی به جز طلا ساخته شده است و این احتمال بروز حساسیت های پوستی را به شدت بالا می برد. همچنین به هنگام خرید بدلیجات و زیورآلات از جنس طلا توجه داشته باشید که طلای زرد و یا طلای صورتی (طلای رز) از جمله مطمئن ترین انتخاب ها هستند و اگر از دوست داران طلای سفید هستید، حتما عیار بالا را انتخاب کنید.

بروز ترین زیورآلات ضد حساسیت درگالری شمرون

چگونه زیورآلات شیک و بدلیجاتی ضد حساسیت خریداری کنیم؟

دنیای زیورآلات و بدلیجات بسیار متنوع است و بسیاری از افراد علاقه ی بسیار زیادی به استفاده از آن ها دارند. با این حال، داشتن تنوع در کنار قیمت بالای زیورآلاتی از جنس طلا، بسیاری از افراد را به سمت زیورآلاتی ارزان قیمت سوق می دهد. در این میان افرادی که از حساسیت های پوستی به زیورآلات ارزان قیمت رنج می برند، راه حل های بسیار زیادی را در پیش روی خود دارند. یکی از این راه حل ها، استفاده از زیورآلاتی با روکش طلا است. این زیورآلات در مقایسه با زیورآلاتی که از جنس طلای خالص هستند، از قیمت پایین تری برخوردار می باشند و خرید آن ها آسان تر است. از سویی دیگر، وجود روکش طلا، پوست بدن شما را از تماس مستقیم با آلیاژ های حساسیت زا محافظت می کند و راحتی و رضایت قلبی را در زمینه ی استفاده از زیورآلات و بدلیجات دلخواهتان، برای شما فراهم می آورد. خرید بدلیجات با کیفیت، یکی از آسان ترین راه های جلوگیری از حساسیت های رایج صنعت ساخت بدلیجات و زیورآلات یکی از محبوب ترین و پرسود ترین صنایع در سرتاسر دنیا است. طرح های متنوع در کنار مواد اولیه بسیار متفاوتی که در ساخت آن ها مورد استفاده قرار می گیرد، سبب شده است تا طرفداران این بخش از دنیای مد با انتخاب های بسیار متنوعی روبرو شوند. در کنار تنوع موجود در طرح ها، مرغوبیت و کیفیت زیورآلاتی که در این بازار عرضه می شود نیز جای بحث دارد. استفاده از مواد اولیه ی مرغوب و طراحی زیورآلات و بدلیجاتی با کیفیت می تواند از جنبه های مختلف ضامن سلامتی و راحتی شما باشد و این یکی از مهمترین نکات برای خرید بدلیجات و یا خرید آنلاین زیورآلات می باشد. به هنگام خرید بدلیجات، به ویژه در زمان خرید آنلاین زیورآلات، شما باید به نکات بسیار زیادی توجه کنید. به عنوان مثال، برای خرید گوشواره ی محبوب خود به صورت آنلاین، باید به خوبی در خصوص ویژگی های آن تحقیق کنید. گوشواره ی مورد نظر شما از آلیاژ چه فلز هایی ساخته شده است؟ کریستال ها و سنگ های قیمتی ای که برای تزئین آن مورد استفاده قرار گرفته اند، از چه جنسی هستند؟ آیا قیمت آن متناسب با مواد اولیه ی سازنده ی آن و طراحی آن هست؟

چگونه زیورآلات شیک و بدلیجاتی ضد حساسیت خریداری کنیم؟

خرید بدلیجات و زیورآلات ضد حساسیت، چه به صورت آنلاین و چه به صورت حضوری، مستلزم دقت بسیار بالایی است. شما باید ابتدا به خوبی بدانید که پوست بدنتان نسبت به چه فلزهایی حساسیت دارد. نیکل،مس یا چرم، پلاستیک و حتی در پاره ای مواقع طلا می توانند از جمله فلز های حساسیت زا باشند.  اگر از حساسیت خود نسبت به نیکل، که یکی از رایج ترین انواع حساسیت می باشد، مطمئن هستید به شما توصیه می کنیم که از خرید بدلیجات و یا خرید آنلاین زیورآلات با قیمت های پایین خودداری کنید. به طور معمول زیورآلات ارزان قیمت دارای مقدار بسیار زیادی نیکل و آلیاژ های مرتبط با آن هستند که می توانند برای شما مشکلات پوستی را به همراه داشته باشند. از سویی دیگر، ارزش زیورآلات در ارتباط مستقیم با مواد اولیه ای است که در ساخت آن ها مورد استفاده قرار گرفته است. خرید گوشواره ای که از مرغوب ترین مواد اولیه ساخته شده است و با کمک کریستال های اتریشی و سنگ های قیمتی مرغوب تزئین شده است بدون شک انتخاب ماندگاری است که  برای سلامتی شما نیز مناسب می باشد، اما آن ها بدون شک مانند سایر زیورآلات نامرغوب موجود در بازار ارزان قیمت نخواهند بود.

چگونه زیورآلات شیک و بدلیجاتی ضد حساسیت خریداری کنیم؟

یکی دیگر از تکنیک ها برای خرید بدلیجات ضد حساسیت استفاده از کیت های شناساگر فلز است. اگر شما در خصوص فلز مورد استفاده در بدلیجات و زیورآلات خود اطمینان ندارید، می توانید از این کیت ها برای شناسایی مواد سازنده ی آن ها استفاده کنید. این کار به شما کمک می کند تا درصد هر فلز را در گردنبند و یا انگشتر مورد علاقه ی خود متوجه شوید و اقدام به خرید بدلیجاتی کنید که به پوست و سلامت شما آسیبی وارد نمی کنند. شاید خرید بدلیجات در نگاه اول ساده به نظر برسد، اما باید توجه داشته باشد که زیورآلات و بدلیجات مورد علاقه ی شما در تماس مستقیم با پوست بدنتان هستند و در نتیجه می توانند به راحتی برای سلامتی و زیبایی شما مشکلاتی را به وجود آورند. بنابراین بهتر است قبل از خرید آنلاین زیورآلات و یا خرید بدلیجات دلخواه خود، از بی خطر بودن آن ها برای سلامتی و بدنتان اطمینان حاصل کنید.  

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی را وارد نمایید :