بررسی نمایش های میکاپ تابستان و پاییز ۲۰۱۸: معرفی مدل های جدید آرایشی

پس از ماه ها پرواز میان نیویورک، لندن، میلان و پاریس، نمایش های مد تابستان و پاییز ۲۰۱۸ به پایان خود نزدیک می شوند. بسیاری از متخصصان و طرفداران دنیای مد، با دیدن این نمایش ها به وجد آمده اند. شاید برای بسیاری از شما نیز صبر کردن تا تابستان و پاییز امسالب رای پوشیدن لباس ها و یا امتحان کردن مدل های جدید آرایشی، خسته کننده باشد. خبر خوب این است که شما می توانید برخی از مدل های آرایشی را از همین حالا امتحان کنید. در این صورت تا قبل از آغاز تابستان و پاییز ۲۰۱۸، استایل آرایشی ای مناسب خود را پیدا کرده اید و می توانید بر روی آن سرمایه گذاری کنید. ما نیز در اینجا و در میان تمام مدل های آرایشی معرفی شده در نمایش های مد تابستان و پاییز ۲۰۱۸، استایل های زیبا و تاثیر گذاری را که برای بهار و تابستان نیز مناسب باشند، انتخاب کرده ایم و به شما معرفی خواهیم کرد.

رژ قرمز در میکاپ تابستان و پاییز 2018
رژ قرمز در میکاپ تابستان و پاییز ۲۰۱۸

در پشت صحنه ی تمام نمایش های مد، آرایشگران نیز تمام تلاش خود را می کنند تا با خلق مدل های جدید، مانند طراحان لباس، ما را تحت تاثیر قرار دهند. در نمایش های مد تابستان و پاییز ۲۰۱۸، یکی از پارامتر هایی که بسیاری از منتقدان را تحت تاثیر خود قرار داد، مقدار رنگ استفاده شده برای آرایش چشم بود. در میان طیف گسترده ای از رنگ ها که برای آرایش چشم به کار رفته شده بود، رنگ های روشن که برای آرایش در فصل بهار نیز مناسب هستند، حضور داشتند. این رنگ ها در قالب سایه های چشم، ریمل و خط چشم در استایل های آرایشی به کار برده شده بودند. ترکیب سایه هایی با درجه های متفاوتی از تیرگی و روشنی از یک رنگ برای آرایش چشم، نیز توانسته بود نمونه های آرایشی جذابی را به وجود آورد.

سایه چشم آبی در آرایش و  میکاپ تابستان و پاییز 2018
سایه چشم آبی در آرایش و میکاپ تابستان و پاییز ۲۰۱۸

بروزترین پک های دستبند در گالری شمرون

در کنار تمام رنگ های استفاده شده، یک رنگ نظر بسیاری از طراحان را به خود جلب کرد: آبی روشن. اگر شما نیز مانند بسیاری از مردم معتقد هستید که این رنگ انتخابی قدیمی برای آرایش چشم است، آرایشگران نمایش های مد تابستان و پاییز ۲۰۱۸ به شما ثابت می کنند که در صورت استفاده صحیح از آن، آبی روشن در واقع می تواند بسیار مدرن و جذاب باشند.

برق لب قرمز در آرایش و  میکاپ تابستان و پاییز 2018
برق لب قرمز در آرایش و میکاپ تابستان و پاییز ۲۰۱۸

با بررسی نمایش های مد تابستان و پاییز ۲۰۱۸، به خوبی متوجه می شویم که چند رنگ در آرایش لب ها نقش مهم و اساسی ای را ایفا می کنند. برخی از طراحان به سراغ رنگ های کلاسیک رفته و رژ لب های قرمز را انتخاب کرده بودند. عده ای دیگر با بازگشت به دهه ۹۰ میلادی و با انتخاب رژ لب هایی از طیف قهوه ای منتقدان را شگفت زده کردند. طرفداران گلیتر های آرایشی نیز می توانند خوشحال باشند چرا که در تابستان و پاییز امسال، گلیتر های آرایشی نقش مهمی را در دنیای آرایش بازی خواهند کرد.

سایه چشم آبی کم رنگ در آرایش و  میکاپ تابستان و پاییز 2018
سایه چشم آبی کم رنگ در آرایش و میکاپ تابستان و پاییز ۲۰۱۸

در گالری زیر، مهمترین استایل های آرایشی در تابستان و پاییز ۲۰۱۸ را می توانید مشاهده کنید. بسیاری از این مدل ها را می توانید برای فصل های گرم سال ۲۰۱۸ نیز امتحان کرده و از آن ها لذت ببرید.

آرایش سایه چشم ترکیبی آبی و سبز در میکاپ تابستان و پاییز 2018
آرایش سایه چشم ترکیبی آبی و سبز در میکاپ تابستان و پاییز ۲۰۱۸

خرید زیورآلات طرح سنگ شیل در گالری شمرون

آرایش سایه چشم ترکیبی صورتی و بنفش در میکاپ تابستان و پاییز 2018
آرایش سایه چشم ترکیبی صورتی و بنفش در میکاپ تابستان و پاییز ۲۰۱۸
آرایش چشم گربه ای آبی در میکاپ تابستان و پاییز 2018
آرایش چشم گربه ای آبی در میکاپ تابستان و پاییز ۲۰۱۸

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی را وارد نمایید :