معجزه ای برای لاغر شدن: آب!

معجزه-ای-برای-لاغر-شدن-رژیم-آب

آب یکی از حیاتی ترین مواد برای زندگی انسان است و مصرف درست آن فواید بسیار زیادی برای بدن دارد. اما مطالعات اخیر پژوهشگران از یکی دیگر از فواید این ماده ی حیاتی پرده برداشته است. مصرف یک لیوان آب در صبح و قبل از صبحانه می تواند به لاغر شدن شما بسیار کمک کند. شما می توانید تنها با رعایت کردن این نکته ی ساده، نه تنها به کاهش وزن خود در اثر رعایت سایر رژیم های غذایی و همچنین ورزش کمک کنید، بلکه این روش می تواند خود به تنهایی به کاهش به طور متوسط سالیانه ۲ کیلوگرم از وزن شما کمک کند.

معجزه ای برای لاغر شدن: رژیم آب!
معجزه ای برای لاغر شدن: رژیم آب!

کاهش وزن، دغدغه ی بسیاری از افراد در سرتاسر دنیا است. بسیاری ورزش کردن و عده ای دیگر استفاده از رژیم های مختلف را برای رسیدن به وزن مطلوب خود انتخاب کرده اند. حال محققان اعلام کرده اند که با تغییر بسیار کوچکی در برنامه ی صبحانه، می توان فرایند کاهش وزن را تسریع کرده و به شما در رسیدن به هدفتان کمک کند. با اضافه کردن یک لیوان آب به وعده ی صبحانه، شما می توانید میزان چربی های موجود در بدنتان را کاهش دهید. این نتایج را دانشمندان و محققین موسسه ی تحقیقاتی بیمارستان کودکان اوکلند در آمریکا، کشف و اعلام کرده اند. آن ها توانسته اند نشان دهند که یکی از اثرات دراز مدت خوردن آب قبل از صبحانه، کاهش وزن و میزان چربی در بدن است.

جدید ترین زیورآلات با روکش طلا در گالری شمرون

در این تحقیقات نحوه ی تغییرات وزن ۱۷۳ زن با میانگین سنی ۳۷ سال که به طور معمول در روز یک لیتر آب استفاده می کردند، بررسی شده است. این گروه مصرف نیم لیتر آب را به وعده ی صبحانه ی خود اضافه کردند و نتایج نشان داده است که مصرف این میزان آب به همراه صبحانه می تواند به کاهش وزن شما کمک کند. مصرف نیم لیتر آب به تنهایی و فارغ از سایر اثرات مثبتی که دارد، می تواند ۲۳ کالری چربی بسوزاند، که این معادل دو کیلوگرم چربی خالص در سال است.

معجزه ای برای لاغر شدن: رژیم آب!
معجزه ای برای لاغر شدن: رژیم آب!

در کنار مصرف یک لیوان آب قبل از صبحانه، این پژوهشگران توصیه های دیگری نیز برای کاهش وزن داشته اند. مطالعات گروه دیگری از محققین در این مرکز تحقیقاتی نشان داده است که استفاده از رژیم های غذایی که از حجم بالاتری از پروتئین برخوردار هستند، می تواند به شما در کاهش وزنتان کمک کند. رژیم های غذایی که در آن ها نسبت پروتئین به کربوهیدرات، بالا است، می تواند به از بین رفتن چربی های اشباع شده و کاهش وزن کمک کند. البته این بدان معنا نیست که رژیم غذایی خود را پر از استیک و سایر گوشت های چرب کنید. بلکه مطالعاتی که در این زمینه انجام شده است نشان می دهد که این پروتئین های گیاهی هستند که سریع تر از پروتئین های حیوانی می توانند به احساس سیری شما کمک کنند و رژیم های غذایی مبتنی بر آنها می تواند به کاهش وزن شما کمک کند.

فارغ از رژیم غذایی و عادت های ورزشی ای که انتخاب کرده اید تا به کاهش وزن خود کمک کنید، فراموش نکنید که مصرف یک لیوان آب قبل از صبحانه می تواند به شما در رسیدن به وزن ایده آلتان کمک کند. این عادت غذایی، بسیار ساده است اما  فواید بسیار زیادی برای بدن شما دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی را وارد نمایید :