زیورآلات طرح ستاره محبوب سال ۲۰۱۹

گوشواره ستاره

دنیای زیورآلات بسیار متنوع است اما با آغاز سال ۲۰۱۹ زیورآلاتی متفاوت و زیبا راه خود را به ویترین مغازه ها پیدا خواهند کرد. برای مدت زمان طولانی، بسیاری از طراحان دنیای مد علاقه ای به استفاده از طرح های تکراری مانند ستاره ها و یا ماه در طراحی کلکسیون های خود نداشتند، اما با فرا رسیدن کریسمس و آغاز سال ۲۰۱۹ میلادی، به نظر می رسد که این شرایط در حال تغییر باشد. در میان تمام طرح های ارائه شده، ستاره های پنج ضلعی اخیرا مورد توجه طراحان دنیای مد قرار گرفته اند. پیش بینی می شود با توجه به استقبال طراحان از این ایده، کلکسیون های بسیار جذابی از زیورآلات در سال ۲۰۱۹ به بازار عرضه شوند. استفاده از ستاره های پنج ضلعی در گوشواره های آویزی، گوشواره های میخی، دستبند ها، گردنبند های نقره و انگشترها آسان است و  می توانند بستر مناسبی را برای ایجاد طرح های خلاقانه ی بیشتر فراهم آوردند.

c4895332-2b03-4a41-bc81-e8016ed460b0-640x831

ستاره ی پنج ضلعی، نقشی جدید در دنیای زیورآلات در سال ۲۰۱۹ اگرچه سال میلادی جدید تازه آغاز شده است اما بسیاری از طراحان و برند های مطرح در زمینه ی تولید زیورآلات نقره، اقدام به رونمایی از طرح های جدید خود با استفاده از ستاره ی پنج ضلعی کرده اند. کلکسیون “انفجار ستاره ها” از برند Scream Pretty مجموعه ای از گوشواره های میخی و آویزی است که از جنس طلا و نقره ساخته شده اند. گوشواره های میخی موجود در این کلکسیون با طرح های ماه، ستاره ی پنج ضلعی و رعد به بازار عرضه می شوند و می توانند هدیه ی بسیار عالی برای افرادی باشد که به اجرام آسمانی و علم نجوم علاقه مند هستند.

زیورآلاتی ستاره ای محبوب

خرید بروزترین طرح های ستاره از گالری شمرون

برند انگلیسی و بسیار محبوب Bella Jane با آغاز سال ۲۰۱۹ مجموعه ای دستبند ها و حلقه های نقره ای را به بازار عرضه کرده است که در ساخت آن ها به شکل ماهرانه و زیبایی از نقش ستاره ی پنج ضلعی استفاده شده است. دستبند های تسبیحی موجود در این کلکسیون بسیار محبوب و مورد توجه هستند. کلکسیون پادشاه رویاها از Thomas Sabo ترکیب بسیار جذابی از کریستال های رنگی و طرح  ماه و ستاره های پنج ضلعی است. در این کلکسیون اشکالی از ماه، خورشید، ستارگان و سایر اجرام آسمانی سنگین را می توانید پیدا کنید. انتخاب ترکیب رنگ آبی و طلایی نیز زیبایی این مجموعه را دو چندانی کرده است. همچنین در کاتالوگ های اولیه ی برند Carat London طرح های جذابی از زیورآلات ارائه شده است که تمامی آن ها به کمک کریستال های گرانقیمت در اطراف یک ستاره ی پنج ضلعی، تزئین شده اند.

زیورآلاتی ستاره ای محبوب
زیورآلاتی ستاره ای محبوب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی را وارد نمایید :