“جی جی حدید”مدل مشهور آمریکایی، طراح برند محبوب فرانسوی”زیورآلات Messika” شد.

جی جی حدیدمدل مشهور آمریکایی، طراح برند محبوب فرانسویزیورآلات مسیکا شد. مسیکا یکی از برندهای معروف فرانسوی زیورآلاتدر سال ۲۰۱۷،سالگرد ده سالگی یکی از جذاب ترین کلکسیون های خود به نام کلکسیونMoveرا جشن گرفت. این کلکسیون به عنوان محبوب ترین و پرطرفدارترین مدل زیورآلات شیک در دنیای مد شناخته شد. در این جشن از کلکسیون زیورآلات جدید محبوب ترین سبک مسیکا به نام Move Addiction که با افتخار همکاری مدل مشهور آمریکایی جی جی حدیدبا مسیکا طراحی و ساخته شد رو نمایی شد.

20170915_Messika-Gigi-header

جی جی حدید مدل معروف آمریکایی در کلکسیون زیورآلاتMove Addiction یک مستطیل ناتمام را مشاهده می کنیم که گویی را در برگرفته است. ایجاد یک فضای باز و یک عدم تقارن سبک خاصی به این طراحی بخشیده است. این الگو در سراسرتمام جواهرات از جملهانگشتر، دستبند، گوشواره، چوکر و گردنبندتکرار شده است. همه این زیورآلات شیکدر رنگ های طلایی و طلا سفید همراه با نگین های صاف الماس یا بدون آن موجود هستند.

20170915_Messika_Gigi_1-6095-1000-1000-100

یک انگشتر طلا سفید دارای نگین های الماس از کلکسیون Move Addiction.

چوکریکه در تصویر زیر می بینید توسط والری مسیکا (بنیان گزار کمپانی مسیکا) و جی جی حدیدبه عنوان تکه ای از کلکسیون زیورآلات گرانبنهای move addictionطراحی شده است. تکه های زیورآلاتگرانبها(High Jewelry) شامل یک چوکر چند لایه محکم، یک کاف گوش نازک، یک گردنبند بلند و یک انگشتر است. جدید ترین زیورآلات طرح اروپا و امریکا در فروشگاه شمرونیها. خرید آنلاین زیورآلات و لوازم جانبی شیک و زیبا.

20170915_Messika-Gigi-7

والری مسیکا بنیانگزار و طراح مسیکا اظهار داشت که عاشق همکاری با جی جی حدید بوده است. او می گوید: جزئی نگری و چشمان تیزبین او در عرصه مد مرا تحت تاثیر قرار داده است. اخلاق حرفه ای بی نظیر جی جی حدید در طی پیشرفت کار عمیقا برایم الهام بخش بود و او تجسم زن مسیکا است. او خودجوش، باهوش و درخشان است. تمامزیورآلات این مجموعه در ۱۵ سپتامبر در فروشگاه اصلی مسیکا در پاریس و همچنین در سایتMessika.com  موجود خواهد بود. بقیه فروشگاه های مسیکا و مراکز فروش از ۳۰ سپتامبر این کلکسیون جدید را عرضه خواهند کرد. قیمت زیورآلات این کلکسیوندر فروشگاه های خرده فروشی از ۹۸۰ دلار برای یک انگشتر (بدون نگین های الماس) شروع می شود تا ۳۹۳۰ دلار برای یک جفت گوشواره دارای نگین های الماس. همچنین قیمت کلکسیون زیورآلات گرانبها(High Jewelry) با درخواست اعلام می شود.   جدید ترین زیورآلات طرح اروپا و امریکا در فروشگاه شمرونیها. خرید آنلاین زیورآلات و لوازم جانبی شیک و زیبا.

messika-collier-move-addiction-or-blanc-diamant

بهترین دستبند های زنانه طرح پلنگی در گالری شمرون

Messika-Joaillerie-Messika-by-Gigi-Hadid-ring-6881-P_trans_NvBQzQNjv4Bq8B1QjcJfHqA4b8J-TSMWdzEux9ppEUckEpv3pEEhZig
"جی جی حدید"مدل مشهور آمریکایی، طراح برند محبوب فرانسوی"زیورآلات Messika" شد.
“جی جی حدید”مدل مشهور آمریکایی، طراح برند محبوب فرانسوی”زیورآلات Messika” شد.
messika-boucles-doreilles-move-addiction-or-blanc-diamant

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی را وارد نمایید :