جواهراتی که با الهام از پاستا ساخته می شوند!

جواهراتی که با الهام از پاستا ساخته می شوند!

نمایشگاه جواهرات ویسنزا اورو در ایتالیا اخیرا جواهرات عجیبی را به بازار عرضه می کند. این جواهرات با الهام گرفتن از پاستا، غذای محبوب ایتالیایی ها، ساخته شده و به بازار عرضه شده اند.در اواخر سال گذشته، استفاده از اشکال آشنای انواع مختلف پاستا، در میان طراحان مجموعه های زیورآلات بسیار مورد توجه قرار گرفته و به نظر می رسد که در سال ۲۰۱۸، بیش از پیش شاهد زیورآلاتی خوشمزه باشیم.مجله های مختلفی، از جمله مجله ی JCK، از این ایده استقبال کرده و در این خصوص مقالاتی را نیز نوشته اند.  

جواهراتی که با الهام از پاستا ساخته می شوند!
گوشواره طلا طرح پاستا به قیمت $۱,۷۶۵

  از سپتامبر سال گذشته کلکسیون ویسنزا اورو که از جواهراتی با همکاری و هم فکری کمپانی های بزرگ ساخت پاستا مانند بارلیا تشکیل شده است، به بازار عرضه شد. در این کلکسیون گردنبند ها، دستبند و حلقه هایی با شکل های مختلف پاستا مانند پاستا های صدفی و یا پِنه، وجود دارند. این جواهرات از طلای ۱۴ عیار و نقره های مرغوب ساخته شده اند.

جواهراتی که با الهام از پاستا ساخته می شوند!
گوشواره طرح پاستا به قیمت $۴,۳۶۵

بهترین گوشواه های زنانه روکش طلا در گالری شمرون

  البته این اولین باری نیست که جواهر سازان ایتالیایی جواهراتی به شکل پاستا به بازار عرضه می کنند. در اواخر سال گذشته، برند جواهر سازی الیسون کلکسیون جواهرات مامامیا ی خود را به بازار عرضه کرد که تلفیق زیبایی از طلا و طراحی های مبتنی بر شکل های پاستا و لازانیا بود.  در این کلکسیون نیز گوشواره ها و دستبند ها و حتی انگشتر هایی با استفاده از طلای ۱۴ عیار و باطرحهای زیبا، وجود دارند. البته جواهرات این کلکسیون قیمت بسیار بالایی دارند. گوشواره های موجود در این مجموعه که به شکل اسپاگتی بوده و از طلای خالص ساخته شده اند، قیمتی معادل ۴۳۰۰ دلار دارند.

جواهراتی که با الهام از پاستا ساخته می شوند!

طراحان دیگری مانند بی بونگوسیا نیز در طراحی جواهرات خود به طور غیر مستقیم از این ایده بهره برده اند. این برند گوشواره های زیبایی با استفاده از الماس های رنگارنگ مارپیچ طراحی کرده است که یادآور اسپاگتی های شکلاتی رنگ هستند.

جواهراتی که با الهام از پاستا ساخته می شوند!
انگشتر طلا طرح پاستا به قیمت ۹۹دلار

  در آخر، کلکسیون جواهرات جارت نیز از گوشواره هایی با طراحی های پاستا استقبال کرده است. در این کلکسیون نیز می توانید گوشواره هایی با طراحی پنه های ایتالیایی پیدا کنید که قیمتی معادل ۹۹ دلار دارند. همچنین در این مجموعه گوشواره هایی نیز به شکل ورمیشل های درخشان در هم گره خورده، وجود دارد. به نظر می رسد این جواهرات ورودی موفق به بازار داشته و در سال ۲۰۱۸ موفقیت های بسیار زیادی را کسب کنند.    

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی را وارد نمایید :